Friday, January 20, 2012

3 juruterbang dan buah pilihan

Kisah 3 juruterbang yang ditangkap oleh kaum Kanibal.

Ketiga-tiga juruterbang ini mengigil ketakutan dan memohon agar tidak dibunuh.

Maka ketua suku kaum itu pun berkata, 'Kalau korang sumua nak hidup, korang kena masuk hutan & bawa 10 buah yg sama jenisnya. Tapi korang hanya ada masa 3 jam saja!'

Sebelum 3 jam, pilot yang pertama pun akhirnya datang bawa 10 biji epal.

Ketua Suku : "Ok, kamu dah bawa 10 biji epal. Sekarang masukkan semua epal tu ke dalam lubang dubur kamu satu persatu. Kalau kamu merintih atau bersuara, kamu akan saya potong2!"

Dengan penuh semangat perjuangan & ketahanan akhirnya epal pertama dpt di msukkan. Tapi untuk epal yg ke 2 dia tidak dapat menahan kesakitan & terus menjerit.

Dgn kejam ketua suku tadi terus memenggal kepala si pilot. Maka naiklah pilot tadi ke syurga.

Pilot ke-2 pulak datang membawa 10 biji anggur. Dan ketua suku tadi terus memberi arahan yg sama. 1 anggur msuk, 2 anggur, 3 anggur, tapi pada saat dia nak masukkan anggur yg ke 10, ketua suku tadi tiba2 memotong kepala pilot ke-2.

Naik la pilot ke-2 tadi ke syurga & berjumpa dengan pilot-1 tadi.

Pilot2 : Wah, kau pun mati jugak?

Pilot1 : Ye la, aku bawak epal. Tak tahan sakit! Sial betul ketua suku tu, syaratnya susah sangat! Habis kau bawak buah apa?

Pilot2 : Anggur

Pilot1 : Anggur?? Tu kan senang! Kecik je, tak sakit pon!

Pilot2 : Memang betul. Semua anggur aku hampir masuk ke dalam lubang dah..Tapi tiba2 aku ketawa & hbs sume anggur yg aku masuk tadi keluar balik…..

Pilot1 : Bodoh kau! Kenape ketawa?

Pilot2 : Habis, masa aku nak masukkan anggur yg ke 10, aku nampak pilot ke-3 bawa durian...giler ko..durian!!!​​

kakakakakkaaaa.....=))

No comments:

Post a Comment